Au revoir Elodie

Elodie åker hem idag, till Tyskland. Igår firade vi av henne. Det var kul. 
Visste inte att Ryska nationalsången kunde vara så.. festlig... 

- "Jaha, är du från Sverige?"
- "Ja, INTE Suisse.." (Schweiz)
- "Amen vänta lite dårå..."

... JAG KÄNNER EN BÅÅÅÅÅÅÅT! HON HETER ANNA, ANNA HETER HOOOOOON....

Jag trodde att den eran var över...
Och nej, jag är inte alls från Sverige. Schweiz är det.. 
Tänk er också att alla sjöng med, de flesta med tysk dialekt.
Otroligt vackert. Det finns tydligen tysk version också..
Oh la la...
elodie
Elodie i svart skjorta med rött linne. Inte från igår men från den där chupa chupa kvällen
som jag valde bort!



Förresten, pratade med min papi igår. Och goda nyheter på pengafronten.
Preliminärbeskedet från skatteåterbäringen. KA-TCHING.
13 328 kr. Richie Rich & dollartecken all over it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback