Cyklar och sol

Idag är det jättevarmt. Jag spenderar dagen i trädgården,
utfläkt på en solstol. Med bebis i skuggan och övriga
barn i träden. Ibland får dom en glass också...

Jag är ensam idag med alla tre. Plus några extra i eftermiddag.
Jörgen har åkt till Paris för en förhandsvisning av Happy Sweden,
ni därhemma känner nog till den mer som De Ofrivilliga..
Jag undrar hur synen på oss svenskar kommer att bli efter den här,
jag menar just nu är det ju svenskar - ah, vikingar & akvavit. 
Schysst deal.



Apropå ingenting:
Här i Frankrike är det ganska lätt att cykla. Jag har en cykel,
ska bara pumpa däcken på den. Agi har också skaffat en 
cykel här. Har fått låna hennes redan. Men det är ett fint sätt
att se på världen ur ett annat perspektiv. Jag gillar det.

Kommentarer
Postat av: papi

Låter spännande. Cyklar ju själv tre gånger i veckan på sjukgymnastiken. Dock lite tråkig utsikt... Jag har 58-åriga Svea framför mig som är utarbetad från sitt arbete i slakteriet och 69-årige Håkan som är lätt alkoliserad och har problem att ens titta på cykeln bredvid mig. "LER"

Njut av trevligt sällskap och att få ha möjligheten att cykla utomhus min älskade dotter..

Saknar dig Puss/Pappa

2009-04-16 @ 11:32:48
Postat av: äppelkind

saknar dig med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback