Pour Little J

Idag fick jag brev IGEN! Livet är vackert ändå.
För solen skiner, himlen är blå och jag har läst
brev i trädgården med en sovande bebis och en
krafsande hund. Livet är vackert ändå..

little j brev
brev lilla j
Det var rosalila, precis som hon...

Överromantiserad verklighet skulle jag inte vilja säga.
Det är fint men det är det på andra långgatan också. 
Vi vet, vi hör hemma där. 

Just nu lyssnar jag på:
Beirut 
BB Brunes 
Abba - Soundtrack, spotify, familjen som sjunger (Mamma Mia fever härnere!!!)
Benabar
Christophe Maé


Beirut - Elephant Gun
Romantiserad verklighet, såhär skulle jag vilja ha det
varje dag härnere.. Just nu gäller det bara varma fredagar..
Eller..?


Kommentarer
Postat av: kokärornonanon

Första bilden... ett brev och 8 knubbsälar.

Hoppas du har det bäst.

2009-04-08 @ 23:03:21
Postat av: äppelkind

men håll käften, tack för att du svarade dock, det gjorde du inte de senaste gångerna!!!!! favvo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback