Bon anniversaire!

Idag fyller min lillasyster år, 15. Galet men sant. Grattis!
grattis tove

Oj oj vackert..

Sedan så fyller även lilla fröken här i frankrike år. 
Viv den äldsta, fast hon blir bara 10.
Önskar sig en ponny, blir ingen sådan, än. 

Förresten, har utökat min lista med saker jag lärt kidsen:

- Specialtrick med hårsnodd för att kunna hantera kinapinnar!

- Lägga patience! Ska tilläggas att jag gjort en egen kortlek, ska ta kort på
kung, dam och knekt. Ett konstverk kan jag säga er!

- Spela Emelies Sverigespel. Ett mkt underhållande spel där du
lär dig svenska. Jag tror att jag ska börja ge ut det världen över. 

- Baka specialkakor à la Emelie Suède

- Extralektioner för Viv som lärt sig lite om hästar:
Trick för att få sadeln på rätt plats.
Fläta man och svans jäkligt snyggt.
Lyfta hästens fötter på ett bra sätt.
Prata litegrann med dem, jag råkar nämligen vara lite av en hästpratare.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Himla gulligt kort!

2009-02-25 @ 14:44:35
Postat av: Tove

visste inte att du bloggade förens nu, precis!

saknar dig(L)

2009-03-08 @ 21:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback