Le sucre

Min pappa frågade mig häromdagen om jag saknar något härnere.
Och förutom det uppenbara och det osändbara..
Familj, vänner, zäta, elliot etc etc. så finns det en sak som dom inte har här..
Något som kan tyckas oväsentligt men som gör ganska mycket och som kan
dämpa den värsta hemlängtan.. Tror jag iallafall, än så länge har jag inte haft någon.

Vad är detta?

snusklubba

Har jag tur får jag ett litet paket hit till huset med snusklubba och annan saltlakrits.
I annat fall får jag fjäska med flickorna när de hyr en bil och tar sig hit om cirkus
9 och en halv vecka. Det hade varit super om ni kunde ta med en eller två eller kanske
till och med en hel säck med snusklubbor eller vilken annan saltlakrits ni kan få tag på.
Eller kanske violtabletter. 

Utan lakrits i 14 dgr försmäktar jag i detta land, där godis är detsamma som socker i form av
nutella, sylt, socker, söttsött, choklad, socker och.. socker i sockerform. 
Jag försmäktar som ni nog förstår :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Baby Em!



Vi smider planer för fullt här hemma, nu funderar vi på att kanske ta flyget till england och bila ner, sjukt billigt den vägen. Eller kanske ta flyget ner till frankfurt och hyra en bil där och komma över till dig. Hur som helst ska vi smida planerna idag, eftersom de billiga flygbiljetterna måste bokas innan midnatt. Stressstressstress!

tänkte kolla datum med dig, hur verkar det runt 2-9 maj, eller 16-21 april, eller 29-7 maj. Ja asso vill ju bila ner från sverige för att inte missa Amsterdam-(day?) men jag tror nog vi kör på budget variant. För oss 5 tjejer att ta flyget till london och hyra en bil med vägavgifter och bensin inräknat kostar det runt 335:- eller lite dyrare om vi kör frankfurt, men det är det kanske värt med tanke på att vi inte i förstahand vill köra en vänsterbil hahaha!



Vi tar i vilketfall med oss lite gott till dig!

2009-02-23 @ 14:12:02
Postat av: Neno

Hej Emo :)

Hörde att du hade åkt iväg till frankrike, va roligt. Hur länge blir du borta där tro?

Postat av: Neno

självklart ska den råka skicka sig själv, men jag hoppas allt är bra med dig. Sköt om dig , puss&kram neno

2009-02-23 @ 14:52:49
URL: http://nennnee.blogg.se/
Postat av: Äppelkind

Jen: säg till när du är hemma hos family så ringer jag!!

Miss you,

2009-02-24 @ 10:04:14
URL: http://belle.blogg.se/
Postat av: Baby Jen

jag är här idag tills lite innan halv 4, ska ta mami till jobbet och sedan rulla bort till tim. Måste dock säga att våra planer inte gick igenom.... :(

Men vi pratar mer om det på tel! Om du inte ser det här innan halv fyra så hörs vi en annan dag. Puss

2009-02-24 @ 13:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback