Officiellt

Ett problem sahär i tider när man inte befinner sig pa svensk mark är
det där med kommunikation. Att behöva halla sig till internet och sms är
jättejobbigt, speciellt om man vill säga nagot i förtroende eller nagot jäkligt
viktigt. Till exempel be om ursäkt. Att göra det i sms och via facebook eller mail
är lika schysst som att göra slut via msn. Sa det var kass, jag vet. Hade jag
kunnat aka hem bara över helgen hade jag gjort det för att göra jobbet ordentligt, 
det gar tyvärr inte. Kanske funkar Paris, om ni ens vill det längre, i annat fall far jag
väl bara vänta och hoppas pa talamod..

Iallafall, jag ber om ursäkt igen. I fucked up och ni fick en käftsmäll, förlat för det.
Jag hoppas verkligen ni inser att mitt handlande inte hade nagot med er att göra
och att jag anser er vara de bästa och närmsta. Vare sig man säger järngäng eller
kärngäng, its the same love you know. Ni är ju de första man tänker pa när ordet vän
cirkulerar ovanför huvudet. De första man ringer när man har nagot jobbigt att prata
om eller ska ut pa äventyr. Eller de man har champagne och jordgubbsfrukost ihop med
i en fransk park tillsammans med en fransos som pratar utmärkt engelska. Ni är även de
som kom ner hit, som sag Frankrike och livet härnere. Inte ens min familj har gjort det. Sa
jag hoppas ni fattar vad jag sa patetiskt försöker framföra här. You are the ones no matter.






Kommentarer
Postat av: Jennifer

you know we love you em :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback