Faire du jogging

Igår var jag på mitt bästa fitness humör. Och vädret höll med mig.
Alarmet satt på 9.00. Vad gjorde jag? Jo hör & häpna, jag gick ut och sprang.
Hörde du det papi, jag gick ut och sprang!
Utmed floden Moselle och det är verkligen vackert. Motivationen höjs.

Kom tillbaka 75 min senare. Gjorde två fina upptäckter:
1. Knäet höll & kändes närmast glatt för att få användas som vanligt igen.
2. Känslan som infann sig efteråt. Ni som sett mig spela fotboll vet att jag blir tomatröd
    och ser ut som att jag håller på att dö. Men känslan, ack den känslan. Den har glänst
    med sin frånvaro sedan jag inte kunde spela längre och igår infann den sig igen.
Guess what, I'm back..

Sedan lunch med Q. Sedan gick jag hem och redigerade bilder. 
Skulle egentligen gått på salsa kurs men jag fick aldrig tag på A. 

järnväg bron pont vredun  Här sprang jag, klicka för större bild.

Kommentarer
Postat av: Jen

Vad du är duktig, jag förstår att man kan bli motiverad med den vackra omgivningen. Om vi skulle springa här hemma så blir det bland snö och slask, jag tror att om jag får en sådan impuls fitness humör att jag lägger mig i soffan och väntar på att den går över!

2009-03-13 @ 10:06:34
Postat av: Kawreen

Jag ska springa till Ullevi jag. JAG SKA SPRINGA TILL BONO

Postat av: Äppelkind

go go go!

2009-03-14 @ 11:45:06
URL: http://belle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback