Pour Jen & Ass-to-the-O

Dedikerat till er...

Här i Frankrike dricker man ju vin. Öl är inte lika stort. Lika bra är kanske det
för jag vill gärna tycka att vin känns lite smalare än öl. Iallafall.
Leffe Blonde är ju Frankikes öl. Vilket för mina tankar till Jennifer, Krokslätt,
Öland, en viss sång om Roquefort 10 etc etc. 
Eftersom Jen & de andra planerar att komma hit har jag därför tagit reda på
hur man får tag i sånt där gyllene.. Härmed kan jag berätta:

4 X 25 cl Leffe Blonde 9 % kostar cirka 40kr på Champion.
Ser du Jen? 40 spänn för en liter. Släng dig i väggen andra långgatan ölen!
Dessutom 9 %  Som sagt, ni kommer att hamna i gott sällskap mina vänner.

Nedan följer ännu ett klipp från min favoritfransos Rémi. 
Kunde inte låta bli att tycka att det är Jennifer & Asso humor.



MARIO KART (REMI GAILLARD)
by nqtv

Kommentarer
Postat av: jen

wohooo! Nu blir det party!

2009-03-28 @ 16:32:32
Postat av: nice one!

2009-03-29 @ 16:46:36
Postat av: Anonym

nice one! ass-to-the-O is that you?

2009-03-30 @ 22:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback