Le Ban St Martin

Kawreen förgyllde morgonen. Hon får min blogg för en falafel! 
Om ni inte fattar så läs mina kommentarer från igår.

Förresten så var tanken att den här bloggen skulle bli en fotoblogg
för att skriva är lite sådär småjobbigt och är inte alltid så omtyckt. 
Men så fick jag så himla mkt fina kommentarer om att bloggen var 
lite sådär halvkul från tjejerna i flyttfåglarna och då tänkte jag att va fan,
"beröm stiger mig aldrig åt huvudet så jag skriver ett tre sidor långt inlägg på torsdag"

Här är iallafall lite vyer från min nya stad. Den är faktiskt fin.

le ban st
Vy från bron. Jag bor till vänster.
bron pont vredun
Vy från bron åt andra hållet.
hus le ban
Till höger här bor jag! Husen som sticker upp är där utbytesstudenterna bor!

portofino rest
Restaurang Portofino på andra sidan bron.


Det är ett seriöst fel så jag kan inte ladda upp bilder. Fattar null. Håll tillgodo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback