Spotta musiken

Åh vädret är underbart idag. T-shirt väder så att säga. 
Varmt så att man blir svettig i sina tunna jeans. Varmt
så att converse känns för tjockt. Varmt så att varenda 
gräsplätt i varenda park är full av rutiga, randiga och skära
picknickar. Ja, livet är härligt när solen skiner..

Och jag måste berätta om en liten kille jag såg på barnen skola igår.
Det var något av det sötaste jag sett. Filmstjärneglans, såg precis ut
som ett kändiskid. Jag vet inte fransos som kan jämföras med Brad Pitt
och den ligan, ja inte på rak arm alltså, men så såg han ut. Som
Brads unge. Med en svart rock, baggy jeans, en för stor urtvättad keps
med NY logo på och.. OCH.. gyllene sneakers. Thai hörde du? Det var 
verkligen ngt att slåss för på Ebay..

Ja, så har man blivit dumförklarad två ggr. Men nu har jag Spotify.
Livet är.. claire.


Kommentarer
Postat av: jen

Fick du igång spotify, hur gjorde du? Jag blir knäpp!

2009-04-02 @ 22:40:00
Postat av: äppelkind

anna is the god.

Postat av: Jennifer

Oh ja, det är hon. Hallelujah, nu har jag också fått spotify.

2009-04-03 @ 10:43:40
URL: http://jen747.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback