Svedala

Torsdag
Kom hem sent. En timme efter att planet landat var jag hos Z. Fint.
Tog en promenad med Jenn och Elliot, middag med familjen, sova.

Fredag
Först Z en sväng med mamma. Sedan tog Linda och Lil J studenten.
Jennifer och jag laddade och sedan följde manga timmar med vin,
god mat och kära aterseenden. Vid 19 akte jag och Tove till Sthlm.

Lördag
Farmor Tove och jag gjorde stan. Solen var varm som tusan och vi at lunch
pa operakällaren. Träffade Asso en stund, vi at glass och solade i kungsan.
Pa kvällen tittade jag farmor och Tove pa opera pa tv. Väldigt kulturella.
Italienska askungen fran Dramaten.

Söndag
En sväng pa stan innan det var kalas hos Christina och Messiah som man
snällt far säga nu. Lilla Louise var ebdarande och hade fyllt att ar. Träffade da
farfar igen och Christina och Louise för första gangen, äntligen. Efter det akte Tove
och jag hem till Gbg.

Mandag
Mamma red tidig lektion för Camilla; gick bra. Sedan akte jag in till stan och fikade
med Anna, Lil J och Danny. At en bit med Lil J, tog en glass med Tove och gick sedan
pa Pandans student. Väldigt fint med fina aterseenden där med. Och äntligen fick man
se dom där 3 vännerna utan Jerry som Fröken Kastanj sa fint uttryckte det. Tog en liten
paus fran tarta och champagne för att träffa Rickard, Mikael, Lasse och Markus fran
International, väldigt fint att hinna se dem! Sedan tillbaks till Pandangänget som befann
sig pa klubb i löparhuset, trevlig idé det där! Sov hos kakan.

Tisdag
Frukost med kakan och lisa. En andra frukost när resten hade vaknat pa krakängen. Äntligen
fick jag se det där stället. Sedan hem och göra iordning för thais student. Det var en underbar skiva
med tusen kära aterseenden, inklusive Kit och hennes matlagning. Nina hann jag ocksa med, fint
med alla mammor! Sedan blev det brak ggr tva och jag slutar där..

Onsdag
Tog hand om Z och Elliot. Hann träffa Ellen Julia och Andrea en liten stund. Fint nu när Julle
kommit hem fran Australien och allt. Sedan akte jag tillbaks till France. Lang resa via Frankfurt och
Luxembourg.

Summering:
Alldeles för lite tid för alldeles för mkt att göra, för manga att träffa etc.
Men det var iallafall värt det lilla man fick!!
Kort kanske kommer ngn gang när min dator är lagad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback