Send me a lovenote

Jag har ett alldeles nytt äpple. Fick hem den samma dag som jag tog flyget
ner hit till Ostätarland. Pappa installerade datorn medan jag och mamma väntade
i bilen nästan...

Detta innebär att den är alldeles ny, alldeles min och alldeles underbar såklart.
Men också att den är alldeles tom. No music what so ever.

Så det här är en vädjan till alla därhemma i Sverige som sitter på ett fint blandband
eller som kanske har skillsen att fixa till ett. 

Har du tid, lust och ork att skicka ner musik till mig? Om du vill får du givetvis
skicka med ett litet brev också. Det hade varit fint att få. Hittills har farmor
varit den enda. Kan bero på att hon är den enda som har adressen..



Tack som tusan,
bisous!



Kommentarer
Postat av: John

Tycker du borde upptäcka - www.spotify.com



Gratis musik du kan lyssna på direkt på nätet. Aeger allt

2009-02-19 @ 08:45:40
Postat av: Äppelkind

det är ju alltid finare att få ett brev, plus att man behöver en inbjudan?

2009-02-19 @ 11:41:18
URL: http://belle.blogg.se/
Postat av: amanda

vill ha din adress!

2009-03-16 @ 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback