Tour de Metz 1

Snart kommer ni. Känns perfekt. Längtar ganska mycket nu.
Vad ska vi då hitta på? Förutom att jag ska förhöra er på alla
mina franska lektioner.. 

rundtur 1
Här brukar jag jogga. Eftersom.. jag nämner inga namn.. är med
så antar jag att vi inte kommer ägna morgnarna åt att springa.
Det är okej. Men promenad kan vi allt ta. Det gör en bara gott.

mata fåglar
Mata svanar kan vi göra. För om det är något det finns gott om här,
ja förutom fransoser och vinflaskor dårå, så är det svanar. Och dom
kan vara riktigt underhållande ska jag säga er...

leffe afe
leffe leffe leffe
Och vad i helvete hände här..? Iallafall så är det Leffe caféet,
Jennifer jag vet att du dreglar...



Vi kan uppleva Metz by night också. Det är fint. Snodde bilderna
från Marius. Han är så himla före.. Den sista bilden är förresten på 
mitt universitet. Dit kan vi också gå. 

fint träd
Så kan vi kolla på fina träd också. Det finns det gott om här.

Nu ska jag klura lite, så ni får lite mer imorgon eller så.
Hoppas att ni blev lite mer sugna på att komma hit nu.
För jag blev ännu mer sugen på att visa upp allt.

Och så är det ju faktiskt så att dom här två fyller år samma vecka
som ni anländer. Det tänker vi fira såklart!
de tre
Inte jag förstås, men det fattar ni väl själva..


Kommentarer
Postat av: The Anonymous Guy

Sorry I'm writing this in english, haven't learned swedish yet (yeah, I know, what the f*ck am I waiting for?).



Anyway you forgot to put pictures of the abandonned fort for the party we're organizing.



I promise I'm not telling the secret funny thing the swans do...



Q. (but I'm sure you figured that already)

2009-04-15 @ 02:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback