La fête de Batiment C

Det blev storstilat födelsedagsfirande hela veckan här. I onsdags som sagt men sedan fortsatte det fredag och lördag.
Igårkväll avslutades det med champagne och macarons. Suveränt. Jag har korkat upp fler champagne flaskor
på fyra dagar än vad jag gjort sammanlagt i hela mitt liv. Och då räknas ju ändå att jag jobbat en del på Hagabadet.

Jag tog ett sidospår och fortsatte till Batiment C för att möta upp Agi & Jana. Preparty på ett av de största rummen.
Vilket innebär att det fick plats två fler än i de andra, vilket är cirkus 7 pers. Det blev polskt party och technodiskussion.
Dom där polackerna vet allt hur man svänger sina lurviga...

Jag fick med mig några xcider wintercollection från Jörgens företag.
Ni vet dom där roliga med glitter i. Reaktionerna lät sig inte väntas på i Batiment C.
- "Vaaaaaaah, vous buvez les diamants en Suède!" 
Japp, rikingarna i norr lägger diamanter i flaskorna. Det var kul. En flaska dyrkades i 38 min innan den korkades upp.

Idag ska jag, A & J på museum här i Metz. Gratis på söndagar. The life has begun...

Kommentarer
Postat av: amanda

ååååååååå spara en sån till mig!

2009-03-16 @ 22:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback