Presentation av de närmaste

jana agi em

So, here we are, last Saturday...
Jana, Agi, moi
En liten presentation vore väl på sin plats!

Jana, Tjeckien
Det är hon som är den käcka tjecken, ni vet som tog hand
om mig första dagen på kursen. Mycket trevlig. Bor i Prag och är 
tre år äldre än mig. De flesta är äldre än mig här eftersom det är
vanligast att man åker bort en termin på tredje året av universitetet.

Agi, Ungern
Lika som bär. Lika musiksmak, lika ålder, lika danssteg..
Ja vad ska man säga. Vi kom varandra närmast helt enkelt.
Jag kallar henne Tuva i smyg, vi nynnar på "The Loco-motion"
när vi är i samma rum. Jag har blivit hembjuden till henne i sommar
för att gå på festival, lära mig poi och mata hennes ankor!

Emelie, Sverige
En liten tjej som åkte iväg från trygga hemlandet för att hamna i en superfamilj
och träffa många fina vänner från hela världen. Iallafall från hela Europa. 
Det är schysst. Hon saknar förstås alla därhemma och Göteborg. Men än så
länge har det inte resulterat i några förskräckliga depressioner. Kanske är det
solen som gör det...

English version:
Jana, Agi, Emelie
+ a small presentation of them all.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback