Update

Tss, som att jag skulle bli kär i en fransos. Ni vet det finns en tjej som sitter på en hel del 
kunskaper om just fransoser och kärlek. Henne litar jag tillfullo på. Mest för att hon gör 
snygga affischer och fotograferar bröst men ändå. Nayeli Kremb, she's our woman. 
Innan jag lämnade landet för baguetter ost och rödvin höll hon en lång utläggning för mig 
som handlade om just fransoser och kärlek. Det var på allas vårt L'Assassino. 
Och herregud den kvinnan kan tala. Hennes monolog var både lång och ljudlig och hon
tog till diverse yviga handgestikulationer. Vilket resulterade i ett antal vinstänk från hennes glas.

Förlåt Stefan, men de där vinfläckarna orsakades av min Frankrikeresa. Jag tar helt och hållet
på mig ansvaret...

Tisdag: Parisfilm och nostalgidans till 60talets hittar chez A. Avslutade det hela chez J tillsammans
med ytterligare ett par ungrare. Det var kul och vi ska organisera en 60tals fest nästa helg typ. 

Onsdag: Den s.k Lediga Onsdagen roade jag mig med att fika med Q i fem timmar. Sedan höll vi på att
hungra ihjäl så vi åt pizza. Det var schysst. Vi pratade isbjörnar, Sveriges neutralitet, franska poliser,
Roosters, homosexualitet m.m. 

Och förresten papi, klart jag inte gör som du på 90..nä 80...eller 70talet. Inför Kloakstank, alla intervjuer och
umgänget bågnar jag av stolthet och beundran men jag tror helt enkelt inte att punkfrilla och säkerhetsnål i
örat är min stil. Däremot tror jag att skulle vara riktigt bra att ha med i raggarslagsmål. Jag är trots allt en
defender...

Kommentarer
Postat av: johnjohn

Haha, jag minns den utläggningen på L'Assassino! Hörde inte riktigt vad som sas men gestikulerades gjordes det som aldrig förr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback