Vi talar om Ram Di Dam

Dom är här och vi lever livet.
Uppdatering sker efterat, jag är helt
enkelt för upptagen med att leva just nu.

Antar att ni fattar att det inte är Ramdisarna som
är här, sa mkt cred har jag inte..

Och sa kan jag meddela att EPn jag nyss
fick levererad är satans bra. Sa jag tar saklart
mitt ansvar, sasom man gör när man far presenter
och ska försöka sprida musiken vidare här i Metz.
Agi gillar redan...



Ledsen Mathias, men om du ger mig tillgang till det här kan jag bara
inte halla fingrarna i styr och jag tror faktiskt att ni är stolta, innerst inne..

Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag var förbi på holmens herrekipering igår och hämtade ut en extremt smaklös skjorta i alla dess färger, som betalning för besväret. Är mycket nöjd :)



Tack så mycket.



puss

2009-05-05 @ 14:25:02
Postat av: äppelkind

Haha, da var det ju värt det iallafall.

Synd att ni tog studenten förra aret..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback